editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Plikten kallar

Kategori: Allmänt

Livet är fullt av lyckliga slut, det gäller bara att man stannar upp och njuter av dem!

Var på marieberg igår en sväng med johanna!
Skulle köpt en mössa från gina tricot och en paljettjacka från VILA.
Men båda var helt slut:@
Kom hem med ett asgullit lipsyl från Bikbok. Och ett par strumpbyxor från Cubus istället!




Senare på kvällen gick jag upp på stan och träffade Johan och Mica.
Sen kom johanna.
Vi kollade på O helga Natt
Och dregglade över snyggBrolle :O
Han är ju så heeeet och sjunger så sjuuukt bra!

Och jag och Johnna var så lyckliga över julstämningen!


Nu får vi sitta bänkade framför tv:n på Julafton klockan 20.00 Och kolla på O helga natt, som var riktigt bra. Med Charlotte perelli, Brolle, BarfotaErnst och många fler:)


Nu har jag mat i ugnen.
Lite rotgrönsaker..
Sen blir det iväg te skolan..
Skulle verkligen behöva städa..
Men självklart så prioriterar jag ju hellre bort det och Bloggar istället;)

Har religion. sen rep inför Lucia. Sen Rep inför våran föreställning tills 20.00 ikväll!
Det är jobbigt att vara sångare och skådis vill jag lova;)
hehe..

Ne men det är riktigt kul och mysigt med hållånga dagar på Svänghjulet tycker jag..
Med världens bästa teaterlärare och Myyyypyyyysar vännerna så går allt som en dans:)


Drömde världens läskigaste mardröm där jag var jagad av michael jackson:O




Ne hörrni...
Här blir det inga barn gjorda...
nu håller jag på att bränna maten..
Och jag måste packa lite grejer och göra mig iordning.
vi hörs senare.
Ta hand om er!
Puss puss<3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: