editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Miniräknare!

Kategori: Allmänt

ÅÅÅHHH!!!
Jag är så jävla arg nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!

Nu har Edit tamejfan ordet!!
Gick till skolan imorse trots att jag inte mår helt bra!
För jag var ju TVUNGEN att göra Matte B nationella provet!
Johanna hade vart jättesnäll och lånat med miniräknare till mig..

Första delen på provet använde man inte miniräknare...
Det var ganska svårt.. men det gick helt okej ändå...

Men på andra delen Måste man använda miniräknare..
Och då visar det sig att min miniräknare inte startar.. det har slut på batteri!! :(
Så jag och johanna delar miniräknare!
Och det gick fan ASBRA!!
Jag som var helt säker på att jag skulle på IG! :O
Men så mitt i mina smarta uträkningar kommer en ASSUR lärare och säger att jag inte får dela miniräknare med Johanna! För då kan vi fuska.. :O
Vadå FUSKA!!
hon påstod att jag kunde skrivit i ett tal på miniräknaren och sedan skicka bak det till johanna så att hon kunde se!!! :O
MEN HALLÅ!!!

Och de hade VERKLIGEN inte någon miniräknare att låna ut. sånt kunde man tänka på tidigare.. Och Mobilen fick jag absolut inte använda!

Asså vad är det med lärare!
Om jag vill fuska så finns det väl smartare sätt än att skriva in tal på miniräknaren!!

Och hur fan ska jag kunna räkna ut assvåra tal som kvoten ur, paranteser, procent och liknande utan miniräknare!!! :O

Vill lärare att elever ska få dåliga betyg eller?? :O
Och hon var ju inte så himlans till mötes gående heller!!
As Sur lixom!!

Nej! jag fick lämna in mitt halvfärdiga prov!
vad skulle jag göra?
Det GÅR inte att räkna sånna tal som var på provet i huvudet!!

Så nu får jag IG!!
pga en tjurig jävla dövlärare och en trasig miniräknare..
Och jag känner mig mkt sjukare än vad jag var innan!!!


FYYY FAAAAAN!!!!
så jävla ledsen är jag så jag vill gråta..
Nu kommer jag få läsa Matte B en tredje termin!! ÅÅÅHHH!! :'(

Jävla orättvisa lärare!! :(
Jag lovar att om jag var hennes elev så skulle hon aldrig behandla mig sådär!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: