editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

KUNG, KUNG, KUNG I BAREN!

Kategori: Allmänt

Gårdagen var Awesome!
Sjukt trevliga människor.
Och massa god dricka och bra musik!
GÖTT!!!

Först mys hemma hos johanna med champange och god maaat.
Sedan utgång Frimis!
Och idag.. Vakna pigg och glad och tog taxi till Svänghjulet och hade en trevlig dag med teater!

Det går hett till vill jag lova..
Sjukt trött nu...
Johan vill att jag ska komma och kolla på när han dealar på Olearys.. nån som är på?
Helst av allt vill jag lägga mig ner och Dö!
Är helt SLUT!!!
Tror inte man pallar ännu en utekväll idag faktiskt..
Men får se vart kvällen styr:)
Massa Bilds nu från gårdagen.. och lite idag..
Som vanligt med min sämstaste mobilkamera:P
Men hoppas ni överlever<3



Födelsedagsbarnet Johanna!

Alex

Fanny

Ellen

Julia

Chanto

Gabbi

Emms

Emelie

Insåg plötsligt att de enda jag inte lyckas fått med på bild var Hayat och Evelina:D
Men de var där iaf:D

Goder morgon!
Pigg och glad!

Alex ser STÖRD ut! Snacka om några riktiga Garv!

Våran teaterlärare och johanna!

Vi var heeeelt sluuuut!
Somliga spydde efter gårdagens härligheter! ;)


Tack och hej leverpastej..
Tror jag ska gå och ta mig en tupplur;)

BTW.
Calle i Idol är så sjuuuult bäst!! :D

Hittade Urbans Snygga hatt igår med;) HAHA!!. Me like!


Puss hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: