editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

In the Studio

Kategori: Allmänt

Hallo:D
Blev en toppenkväll igår verkligen.
Åkte hem till Johanna och blev bjuden på underbart god mat!
Sen efter maten frågade Urban (Johannas pappa) om jag ville testa spela in i studion:D
OCH DET KLART MAN INTE TACKAR NEJ TILL DET!
Det var så underbart roligt:)
Shit asså!!
Nu vet jag ännumer att det verkligen är detta jag vill ägna resten av mitt liv åt!
GUUD ASSÅ!! :D
Tack välrdens bästa Urban! :D

Och tack johanna för ditt stöd:D

Sen kom Offa och hämtade mig och johanna.
Så gick vi med Gabbi ett varv bland Barerna på stan!
Slutade på Rockbar där vi tillbringade kvällen med ÖL och Pontus och Linus:D

Tack för en rolig kväll:D
Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Ska göra mig iordning..
Samling om 1 timma i nikolajKyrkans församlingshem..
Sen blir det Rep inför Lucia firandet..
Hemma typ 21.30 ikv..
Då blir det sängen direkt.
För imorrn drar föreställningarna igång på Allvar!
Genomdrag iborrnbitti 07.30!
KILL ME!!
HIHI!!
Puss hejs!

Kommentarer

  • Johanna A säger:

    HAHHA fyyfan de va skit kul igår :DDD haha LINUS ASSSÅ xD

    TACK för att du kom johanna det var bara trevligt :DDD

    pusss <33

    2009-12-13 | 13:22:46
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: