editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

hej mitt vinterland

Kategori: Allmänt



Idag är det första dagen på mitt älskade jullov:D
Och det är MASSA snö ute! :D

Igår var det de sista förestllningarna med Pinkclub!
Jag fick springa ut och spy till min egen förvåning på den andra föreställningen.. så jag kunde inte vara med på de två sista:O
¨Måste vart stressen och Pressen.
Flera började gråta typ utan anledning..
Man kan inte köra 15 föreställningar på 3 dagar:O
Det pallar man inte..
Iaf inte utan rast och utan luft..
Nu vet man vart gränsen går iaf..

Igår fyllde Evus 18år:D
Vi skulle gått ut allihoppa och firat henne och att föreställningarna gått så bra.. Men vi var helt DÖDA allihoppa:P
HAHA! hårt liv:O
Ska ut på fredag istället förmodligen..
Är ju halva priset i Baren hela kvällen på Frimis;)
Det får man ju inte missa!

Imorrn Börjar jag jobba.
Jobbar låånga dagar ända fram till 18 på kvällen dagen innan julafton.
sedan ledig i 4  dagar. sedan jobba i en vecka igen..

oj oj oj.. vad jag fick njuta av mitt jullov:/
men men..
Ska man ha råd att bo såhär så blir man ju illa tvungen..

Lääängtar iaf som tusan till 8:de januari.. :D:D:D
ÅÅHH!! <3


Har ju fått min lön nu:D
Så nu tänkte jag ta en liten promenix i det vackra vintervädret för att gå och handla lite och fylla upp mitt kylskåp lite:D

Sen kommer Johan idag också..
Så ska vi skriva lite låtar och repa på en låt som jag skrev igår..



Puuuuuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: