editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Guds tre flickor

Kategori: Allmänt


Eftersom att jag inte kan kolla på någon tv här i min lilla lägenhet så ägnar jag mig åt att zappa runt på svtplay.
Hittade just en serie som går som jag inte hört talas om.
Guds tre flickor med susan rauter, claes malmberg och massa fler superbra skådisar, samt massa nya ansikten!
Har kollat på 2 avsnitt nu.
Och jag är så berörd att jag sitter och Bölar som en unge här i min ensamhet!

Den tilltalar mig verkligen på ett mycket starkt sätt.
Den är värd att titta på iaf! :D

Nu ska jag fortsätta men det jag höll på med. Dricka glögg och se på "Guds tre flickor".
sen sova.
Puss<3

Kommentarer

  • sandra säger:

    jag använder photoscape, enkelt och lätt att ladda ner! (:

    2009-12-06 | 22:25:48
    Bloggadress: http://sandralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: