editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Kallar du mig Hora en gång till så slår jag ihjäl dig!

Kategori: Allmänt

Utgången ikväll blev Kanon:D
Lite impulsivt..
Tog bussen upp på stan med Sofia..
Slutade på Liquid med Hanna och Julia:D
Härligt!

En kanon kväll!
Men nu jädrar ska Edit ha ordet igen!

Jag är inte den som är den vad det gäller svordommar och fula ord.
Det hoppas ofta ut små grodor ur min mun. eller snarare Stora Paddor!
Men någonstanns går ändå gränsen!

När jag gick upp mot stan runt 1 inatt med Julia, Hanna och Sofia , Så passerar vi 4 äldre män.
i cirka 40 års åldern.
De började gå efter oss en bit och försökte få kontakt..
När vi sedan tydligt visat att vi verkligen inte var intresserade och bara ignorerade dem så ropade en av männen efter oss:
-Jävla Horor!

Hur i helvete (ursäkta uttrycket) Kan en vuxen man skrika så efter fyra stycken 18åriga tjejer:O
Hur fulla de än är så är det ta mej fan helt oacceptabelt!
Guuud vad arg jag blev! :O
Blev själv väldigt förvånad över min ilska. eftersom att jag verkligen inte är den som tar åt mig av sådana saker.

Men bara tanken på att de där 4 ÄCKLIGA männen kan vara någons pappa.
De kanske själva har döttrar i våran ålder.
Den tanken får mig att vilja stoppa fingrarna i halsen och spy rätt i ansiktet på dem!

Ursäkta, men ser jag ut som en Hora? :O
Har jag någonsin betett mig som en hora?!
Och även om det nu vore så att jag betett mig som en Hora - 
vilket betyder prostituerad kvinna , Så har ingen den rätten att säga så..

Vad gav dem rätten att skrika så efter oss?

Nej, Fy fan säger jag bara!
UCH!
nu blir det sängen faktiskt:)
Skönt ska det bli! <3
Puss puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: