editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dold talang

Kategori: Allmänt

Inte visste jag att jag hade sånna dolda talanger..
Det kanske är så som jag alltid har haft en teori om..
Att jag kanske är menad till att göra någonting här i livet.. utan att jag vet om det än..
Jag kanske är typ profs på att bergsklätra... bara att jag aldrig har testat det och inte vet om jag är bra på det ...

Som idag..

Jag kom  nyss hem efter att ha Bowlat med familjen appelqvist..
Och jag var faktiskt riktigt bra:D
flera strikear och så:D
Urban spöade mig på mållinjen.. Men annars så:D

Kul var det iaf:D
RIKTIGT ROLIGT:D



nu ska jag börja göra mig iordning..
Ikväll blir det party för hela slanten. finmiddag hemma hos familjen Appelqvist.. sedan vidare till adolfsberg., och sedan slottet..
kanske slinker in på nån krog.. sedan blir det kanske efterfest hon Linus:D
GREAT:D

Puss puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: