editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

CALLE!

Kategori: Allmänt

Satt uppe och ringde och häll tummarna som en idiot igår och grät floder när han sjöng och när han inte vann!
Mina Damer och Calle!
Han är BÄST! <3



Minns ni mitt blogginlägg 11/9 när Calle gjorde entré i IDOL!!!
Jag var förälskad redan då!

<http://editjohanna.blogg.se/2009/september/calle3.html>

Calle är så otroligt bra!
Han har utvecklats enormt och kör verkligen på sin egen stil. och han var verkligen en värdig vinnare..
Erik är också bra. men jag tycker hans låtar blir så enformiga och skrikiga tyvärr...

Men samtidigt så är det ju alltid 2:an i varje Idolfinal som har kommit längst!
Så nu är det bara att hålla tummarna:D

Har julbakat nu på förmiddagen med mamma.
Goda saker blev det;)

Mumms...
fick lite bilder på mina vackra katter också:D

sen åkte vi in till Örebro med annalena och gick på IKEA och Marieberg:)
myyys^^

Kom just hem.. och är heeeelt slut:O
Ska kanske leka med johanna ikväll:D
<3



Om det blir dåligt väder imorrn så vill jag bara meddela alla om att det är MITT fel..
För en sådanhär stor äcklig spindel kröp här hemma hos mig när jag kom hem...
Jag höll på att börja gråta!!
Spindlar är det värsta som finns!
Så jag dödade den:S
Förslåt alla djurälskare..
Men jag var tvungen:'(

Min Mobil är sjuk:(
Den stänger av sig lite när den känner fört...
Och det är inte kul alls...
Jag får nog åka med den till doktorn.. :(

Nu ska jag få i mig lite god mat som är kvar sen igår..
Entrecote med pommes...
Sen har Mamma gjort lite smörgåstårta till mig och massa annat gott..
Så nu slipper jag göra mat påö en vecka typ;)

Puss hejs! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: