editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Aspolut

Kategori: Allmänt


Somliga dagar när inget känns bra, så finns du där och lyfter upp mig.
Som en klippa i stormen och som en räddande ängel.
Jag tycker om dig.
Du fanns där när allting var mörkt och kallt.
När mitt liv hade rastat så gav du tillbaka allt.
Tots att du ibland gör mig galen på grund av din vishet och ditt överdrivna självförtroende.
Så får du mig att skratta som ingen annan kan, och du har enormt med förståelse.
Utan ord så ser du hur man mår.
Du Tröstar och förstår.
Du får mig alltid att skratta men låter mig ändå Gråta.
Hur du gör, det är för mig en gåta.
Vill bara att du ska veta att jag är glad att du finns!
Tack Johan, Min älskade Prins! <3

Kommentarer

  • L säger:

    SV: Heej!:D joda, själv? Du kopierar själva koden på youtube (bädda in) sen när du klistrar in den i HTML så finns det både uppe&nere i kosen typ, "425" "355" eller något liknande. "425" skriver du till "400" eller "500" & "355" skriver du till "25" ist! =) Säg till om du inte förstår haha... Puss

    2009-12-16 | 21:21:55
    Bloggadress: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: