editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

(Y)

Kategori: Allmänt


Rep, Rep, Rep.
På HjalmarBerman Teatern.
Imorrn har vi genrep för högstadiet, Konsert för risbergska skolan & En kvälls föreställning.
På lördag har vi 2 föreställningar..
Så nu repar vi för fullt.
Imorrn blir det blodigt allvar:P


Och idag är det för övrigt en jättebra dag:)
För jag fick sms av PartyliteLisa.. Och jag fick ett nytt presentkort:D
GUD VAD JAG ÄR LYCKLIG :D

Nu ska jag göra mat :D
Kassler och annanasgratäng:)
Muuuuuuuuumms:D

Mattias är och mekar bil som vanligt..
Kommer nog inte hem runt 8-9.. :/
Får nörda framför tven idag igen..

Skriva lite på mitt manus som jag satt och klurade på på bussen innan jag somnade:P
(Vad det är för manus är hemligt än så länge)...

Herrå;) <3

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Vilken tur med presentkortet! Kram

    2009-04-16 | 18:53:38

Kommentera inlägget här: