editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Vet inte vad jag ska tro längre.

Kategori: Allmänt

något fel är det på dig!
Vad i helvete är det för fel på dig?
kan lixom inte sätta fingret på det!
på dig!
felet på dig?
kan inte sätta fingret på dig.
på det!
förvirrande!

Du är så jävla full av skitsnack.

Och du då!
vet inte vad man ska tro längre!

och du..
som bara, jag vet inte vad!
vad är det med dig nu för tiden?

och vart ska han nu då?
Bara drar.
är det för att han ska träffa dig?

vad är det jag inte kan sätta fingret på?
på dig?
på det?
på vad?

är det mig det är fel på!
Ja det är klart!

Men jag skiter i det..
jag har gjort mitt val!
det är så jag vill ha det!

Och du kan dra!
vad är det för fel på er!

vart ska du?
du bara drar!
men vart?
Är det dit?
eftersom att du gör det  smyg.

Gömmer det!
glömmer det?
nej!
jag glömmer inte!
inte du heller..

men vartför tar nu den och gömmer den?
glömmer den!
nej den glömms inte!

vet inte vad man ska tro!
någon av er ljuger!
vem!
är det jag?
varför vill du aldrig göra nått?
är det för att du gör allt men den?
med det?

du vill ju inte!
ska ja lämna allt?
glömma allt?
gömma allt!
alla mina känslor!
nej, det glömms inte!

det är dig inte mig.
du inte jag.
han inte hon.
hon inte han.
henne hjärta honom.
får inte vara lika med sant!
Sant!
nej falskt.
falskt, sant, falskt, sant, falskt.
kommer inte ihåg vad det var som var sant eller falskt.

vet inte vad jag ska tro!
min hjärna är född i farstun.
jag är född i farstun.
utvecklingsstörd.
handikappad.
skitzofrien.
pedofil!
PEDOFIL?
utvecklingsstörd.
Nej stopp nu!

nu är han tillbaka!
från vad?
från vem?
inte från dig!
det vet jag!
bara i mina tankar var han hos dig.
tillfredssrällde dig.
men inte nu.
inte i nuet.
inte i världens nu.
inte i verkligheten.

bara i mina dumma tankar.

vet inte vad jag ska tro längre..
nu vet jag precis vad jag vet!
och jag vet vad jag ska tro!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: