editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

VALBOOOOOOOORG!

Kategori: Allmänt

Vem taggar??
Äntligen.
Tjocknice!
idag är det valborg..
Vi har sovmorgon idag..
Så börjar 13.00.
och om jag tar bussen så är jag i stan 11.00.
och eftersom att vi bara skulle ha en lektion då. (eftersom att jag, Gabbi, Johanna & Alex var tvungna att sluta tidigare för att hinna med en buss till Vingåker). Så jag skiter i att åka till skolan..
Onödigt att sitta på en buss i över 3 timmar..
Ajja..
Nu ska jag städa. eftersom att mattias inte gjorde det igår:P
Sen kommer Gabbi, Alex och Johanna hit kl 4 :D DÅ BLIRE PARTY!!
WOOOW


Och för övrigt så gick ljuspartyt över förväntan:D
Fick typ 820 att handla för:)
Och Lotta var så bra:D
Så nu ska jag ha ett ljusparty till om några veckor:)
Bra bra:D




En av mina Underbart fina katter har varit sjuk väldigt länge nu!
vi trodde han hade blivit bra!
Började med att han hade en sten i urinröret!
Kissade blod.
Så han fick opereras och gå med tratt.
Äter bara specialmat. Och vi har verkligen gjort allt vi kan..
Nu är han hos vetrinären igen:(
För han kan inte kissa!
Våran Stackars Tiger!
Jag är så Jävla orolig!
Fan Vad jag kommer sakna honom om han försvinner! <3

Kommentarer

  • emmaförheeeeeelbvete säger:

    SLUTA SÄG TJOCKNICE JAG BLIR GALEEEEN

    SÄRSKILT NÄR DU SÄGER FETT TJOCKNICE

    ;b haaa de bäst i kväll pumor hångeel

    2009-04-30 | 11:05:44

Kommentera inlägget här: