editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

PANK:(

Kategori: Allmänt



Jag är så jävla pank nu:(
Har 40:- kvr att leva på denna månad..
Och Mattias har inte mkt pengar kvar heller..
Nu är det typ kris:O
Så måste få pengarna av alex som hon är skyldig mig:(
Känns så töntigt.. bara 27 :- ... men men.. Det kan göra mkt...
Och Lotta är skyldig mig 165:- för salamin..
Som skulle jag verkligen behöva nu:(
Känns konstigt att inte ens kunna köpa en kaffe på Donkan idag när jag kommer in te stan..
Ska fan ta med mig en termos med kaffe här hemifrån:)
Fick ju en sån snygg förut av Mattias<3

aja..
Fattig är vad jag är..:(
Får hem och tigga lite av mamma och pappa sen:O
Sen har vi lite pantflaskor och burkar att panta. så då får vi nog typ 50:-...
Vi kommer nog att klara det:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: