editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

OOOORM!

Kategori: Allmänt

igår var jag och Mattias ut te Marmobyn och satte upp Partytältet te valborg!
Fett nice det kommer bli!
typ 40 pers..
Och troligtvisså kommer Gabbi, Johanna, Alex och Emma! Nån mer som vill hänga på..? säg bara till! :)
på kvällen var vi te johan och camilla och åt gott grillat:)
idag har vi vart ner te sommarstugan och fikat lite och så:)
Skulle tagit årets första dopp..
men när jag skulle ner och känna på vattnet var jag 5cm ifrån att trampa på en orm!
Fan vad jag höll på att gråta!!
Uch..
Doppet får vi ta en annan dag:P



bygga partytält:)

Niklas och Ylva:)

Mange, Ylva, Bubben & Rasmus:)

Danne Ö


Syskonkärlek:)

Gabbe kröp under sängen och gömde sig:P

Kan man bli hetare!? Han är bara min :D <3

Micke och Mattias satte sig och tog det lungt efter en match fotboll:p

Morfar Göran och Gabbe.

Johan och Gabbe kollar på typ en falskärmshoppare:)

Cola är gott ibland:)


Tack och hel leverpastej..<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: