editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Nightmare

Kategori: Allmänt

Drömde den värstaste av mardrömmar inatt..
Var så sann så jag grät när jag vaknade.
Och förbannad var jag med!

Igår var jag och Mattias ute och övningskörde lite.. men det blev inte länge förens den där jävla skruttbilen började koka..
så vi åkte hem och åt god mat och spelade kort..

idag kommer Göran, Andreas och Lotta te Vingåker..
Så vi ska grilla och så antar jag:D
Men först ska vi ut te Schön och sätta upp partytält tills valborg:P

Här är lite bilder från igår..



Kommer ihåg allt vid den dagen.
Tröjan. som hon hade köpt speciellt till den dagen.
Vit. som han sedan drög sönder.
Hon tvingades ner i gräset.
Och han slog på hennes kropp.

Allt kommer tillbaka nu.
Trodde jag hade glömt.
Att jag kunde glömma.
Men det går inte.
Lever med det i mig sekund.
och det går inte en dag utan att jag tänker på det.
Hur kan någon göra så?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: