editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

någon som vet?

Kategori: Allmänt

Jag letar efter ett spel!
ett spel som jag spelade på datan när jag var liten!
Man var typ en råtta som skulle springa runt i en labyrint.. och sen kom det en katt som man skulle stänga in med klossar..

Vet någon vart jag kan hitta det?
Eller vad det hette?

Vore så kul att spela det igen:D



För övrigt så kommer inte min trogna läsare Johanna hit idag:(
Kunde inte..
får väl bli någon annan gång..



ska gå ut en sväng tror jag.. vill helst av allt ner till badhuset och sola!
Men jag har inte råd!
BLÄÄÄ!! på att vara fattig:(

Kommentarer

  • alexander säger:

    Du kan ju alltid sola ute:D

    2009-04-06 | 14:21:25
  • alexandra in ass factor säger:

    sola in assssss

    2009-04-06 | 14:52:44
    Bloggadress: http://pittypat.blogg.se/
  • Edit säger:

    Ni gullungar är så söööta!:P hahaha..

    Men Purre!!

    DET ÄR KALLT UTE! :D

    2009-04-06 | 15:27:29
  • L säger:

    Varför skulle jag skriva om er? Har väl bättre för mig än så. Bara för att du vill skjuta mig o skriver massa skit, så behöver väl inte jag skriva skit om dig tillbaks....

    2009-04-06 | 17:17:40
  • Alexander säger:

    HAHA Ne så kallt är det inte i solen:D

    2009-04-06 | 18:32:22
  • L säger:

    Neehää.. vem är det då du mena i din bilddagbok när du skrivit där? Du hade ju kopierat text från min blogg o dit. Du ljuger om det & du ljög om att du låtsades vara hon från Kalmar, så kom inte & säg att du inte bryr dig. Ja ja skitsamma, jag bryr mig iaf inte! Bye!

    2009-04-06 | 22:48:27

Kommentera inlägget här: