editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Mina babes!

Kategori: Allmänt


Uj,uj,uj vilken gammal bild jag hittade:P
hehe

Gjorde iaf som jag skrev förut..
Jag, Emelie, Emma och Gabbi struntade i idrotten och åkte upp på stan..
Nu sitter jag hemma i lägenheten:)
Fixade ju tvätttid igår.. så ska ner och tvätt lite..
hade så jävla mkt tvätt så mattias får ta med sig lite tvätt te Lotta sen när han ska dit och jobba:P
HEHE!
För ikväll får han inte vara hemma!!
För Johanna och Alex kommer hit typ halv 7:)
Och då ska vi käka tacos och mysa:)
Sen sover dom över här:)
Sen åker vi te skolan imorrn:)
Kul ska det bli:D

Och nu har jag fått ihop lite folk te ljuspartyt också:)
Men fler behövs!
Bara att du hör av dig om du vill komma. eller om du inte vill komma så kan du beställa nått ändå:)
HAHA!
Stackars Lotta som ska ha sin första visning bland massa konstiga Gnälliga Fellingsbroare:) hehe$!!
Hoppas du inte blir allt för nervös;)
HIHI!!

NE, På det här viset blir det ju inga barn gjorda...
Nu ska jag gå ner i tvättstugan och tvätta (:

Bye, bye<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: