editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

LOTTA ÄGER!

Kategori: Allmänt

Tack vare Lotta så är min dag räddad!

GUUUUD vad skönt!! :D
Lotta eller Tomas skjutsar mig till Läppe!! YES!! :D
Mattias är lite tjurig..
Klart jag förstår att han inte kunde skjutsa mig.
Men han kan ju vara lite glad för min skull:p
Puss på en tjurunge som är gullig:)




För övrigt så drömde jag att jag var hos min Älskade Eira i Lund.
Och Ingen av toaletterna jag skulle gå in på gick att stänga dörren på:O
Och jag var JÄTTEKISSNÖDIG!
Sen skulle jag slänga ett tuggummi som bara klibbade fast sig i Händerna.. tilslot fick jag bort det men missade papperskorgen. men jag vågade inte ta upp det utifall det skulle klibba igen. Och då blev alla jättesura! för att jag skräpade ner deras skola.
Men tillslut kom Victor och vi dansade och sjöng Skin- Ras cricket.
Och allt var jättebra:D

Nu ska jag äta frulle:D Och kolla på Kopps tror jag:D 
Lotta är bäst..
Och bara för det ska jag lägga ut hennes idolbild en gång till:D
 se där ja:D

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: