editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

JaaaNi..

Kategori: Allmänt

JAhapp...
Vaknade innan klockn ringde idag med..
Så nu sitter jag är framför dimburken och det är en halvtimma kvar te bussen går..
Ska åka te länsteatern först och köpa biljetter till pappa och stina te vårkonserten te på fredag..
Så några kommer och kollar på mig iaf:D

Har fortfarande inte hittat mitt presentkort på 757 kr...
Skickade sms te Lisa och frågade fall det går att få ett nytt.. hon skulle höra med kontoret.. Men det lär ju verkligen inte gå:(

FAAAAN!
Att man ska va så förbannat jävla idiotklantig:(

Aja..
En till dag på hjalmarbergman nu..
Sen hem och diska och laga mat...
Blir godare mat idag..
Kasler/annanas gratäng:)
Mumms..

Eller föresten..
Mattias får nog diska:)
Jag diskade ju trots allt igår:)
hihi...

Han var jättetjurig imorse:D
För han försov sig:)
Stackarn..
HIHI^^,

nee.. nu ska jag sätta mig framför tv lite:P

Puss heeejs..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: