editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

I SOMMAR!

Kategori: Allmänt

I sommar blir det Lysekil och Liseberg med världens bästa människor...
Bo i Oskars stuga vid havet.
Med Eira, Oskar & Mattias:D
Faaaaaan vad skoj!! :D

Nu är jag trött efter en dag med rep på hjalmarbergman..
Eira fick inte komma in och kolla på!!:(
TASKIGT:(



Eftersom att jag och mattias är fattiga nu så får vi äta falukorv till mat ikväll...
FY FAN VAD ÄCKLIGT!!!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
JAG HATAR KORV!

Aja..
får käka makaroner eller nått:(
Sen måste jag gö matlåda te imorrn också:O



Mattias är och jobbar:(
Tråkmåns på han!
Men pengar behöver vi:)

Nu ska jag gå och diska...
sen börja med maten...
Sen andra avenyn:D
Sen soooooooooooova!!
Uch vad trött jag är!

VÅRKONSERTEN KOMMER BLI BÄST!!!

HAHA

och idag på bussen!!!
Såjävla kul!
Med Marcus och Malin!!!
- JAG SKA INTE HA NÅN GLASS!!!
MOHAHAHAHHAAAHAHAHAH!!

Bäst idag!!


Dagens-
Klädsel: Gråa mjukisar, Gula skor. Rosa linne, svart tröja, jeansejacka, blommig sjal:P
Sms: Tjockis Benny Örn, Så sjukt kul! :D (Oskar)
Bästa: Bussen hem!!
Sämsta: Mensverk:( 
Personer: Marcus och Malin:) 
Saknad: Mattias..  
Vill ha: Sommar:)  
Mat: ska laga äckelfalukorv..
Låt: Var blev ni av:O!
Tanke: Hur långt är ett snöre? 
Ångest: Disken som är utspridd i hela köket:O    
Att göra: Diska! NU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: