editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Har inte råd men handlar ändå!

Kategori: Allmänt

Här har det väl inte hänt så mkt.. lite bilder på senaste inköp.. och när jag och johanna åt i stan:P
Idag var det sista dagen på teorikursen .. nice:)
Mattias och Bubben hämtade mig i Örebro.. så åkte vi en sväng te ikea och åt:P
Uch.. inte gott med korv:/

Så har man fått reda på vilken färg på kläderna vi ska ha på vårkonserten..
Ljusa byxor ( typ vitt beige)
VIT tröja!

Asså seriöst!!:O
jag äger verkligen inga såna kläder..
iaf inga sånna snygga kläder:O
BLÄÄÄ!!!
Har letat byxor hela dagen på stan..
men har inte råd.. och passar verkligen inte i ljusa byxor:O

Ajja..
får väl sova på saken..

I helgen blir det iaf Fellingsbro:)
Tack älskling!!
För att du vill offra en hel helg med mig där! <3

Nee.. nu kan jag inte sitta här längre:O
Måste verkligen städa upp mina miljoner högar av kläder...
För imorrn kommer det nån gubbe hit och lagar våran toalett som typ inte går att spola i:O

Här är mina senaste inköp..
Dom som jag verkligen inte hade råd med.. men var tvungen att köpa ;)


Svarta jeans (Åhlens) 299:-
Gula skor (Stadium) 199:-
Blommiga ballerina (Indiska) 149:-
köpte världens godaste te också på indiska för 39:-




Puder (H&M) 39.50:-
Parfym - White vanilla (H&M) 39.90:-
2 par örhängen (ur&pen) 58.00:-



Johanna och Jag när vi åt bakadpotatis:P


 

imorrn börjar jag 8.00 med körrep inför vårkonserten.
sen te Universitetet och göra några forumföreställningar.. slutar 15.50.
 sen påsklooooooooooooooooooooooov!
Jobba onsdag 15-22.
Jobba torsdag 09-17.

Pengar är bra!

Sen lite mer lov..

ledig måndagen.
rep 13.00 på hjalmarbergman på tisdag.
och resten av veckan..
Konsert Fredag & Lördag!

Så ser min framtid ut just nu:)
........

Nee! nu måste jag verkligen gå och städa!!
och gosa med Mattias såklart! :D
Har inte haft tid med det på så länge:/ <3

Aja:D

Peace out*

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahah tack för bilden johanna ;)

    2009-04-02 | 21:53:18

Kommentera inlägget här: