editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Fotonööörd!

Kategori: Allmänt

Idag har Jag och Mattias varit te Camilla och Johan och ätit asgod mat:)
Imorrn är det fredag:)
 Har tagit lite bilder nu te projektarbetet också:)
Och snälla.! kopiera inte mina bilder utan lov! :)
<3

Berätta gärna och skriv en kommentar om det är någon/några speciella bilder som väcker någon tanke eller känsla hos dig.. Kul att höra så jag vet vilka som jag ska ta med i Projektet:)




Igår lyckadet vi lura på Niklas och Bubben lite fins ljus iaf:D
Och ujujuj vad vackra niklas och Mattias var i glasögon:P

Kalle är så otriligt sööööt:)


Jag och johanna hade camsex idag:D
nice vare...
Och klockren johanna var på engelskan!
Breadtext!
Mohahahahaha


En fin klassbild från forumteatern:)


Nu ska jag gå och lägga mig.. hoppas jag orkar upp imorrn..
Mår inte alls bra just nu:(
Har huvudverk så det känns som huvudet ska sprängas:(
Nu ska jag lägga mig på mattias bröst och lyssna på hans bulltande hjärta!
<3

Kommentarer

  • JOHANNA JOHANNA JOHANNA JOHANNA JOHANNA APPELQUIST !! säger:

    hahahahah camsexa är SÅÅÅ KUL, SITTER hela dagar å gör de ;)

    engelska är mitt hem språk från början, bara att jag tappat " VÄLDIGT MKT ":( hmmmm mkt konstigt hahhahah KRYA på dig <3

    2009-04-23 | 22:59:09

Kommentera inlägget här: