editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

FotoJocke

Kategori: Allmänt

För er som inte förstått det än. så ÄLSKAR jag att ta kort.. så här kommer några jag tagit de senaste dagarne:)
Jag och Mattias har gjort ordning på balkongen nu:)
Jättefint:)
Jättemys igår nere vid Djulö med påskmat och sånt:)
Ikväll blir det hem te Johan och Camilla och Grilla:)
Pappa ringde nyss med..
Viktor ska få omtapetserat i sitt rum..
så han ska bo i mitt rum ett tag..
Så där kan jag inte sova nu:P
Men det gör inget..
Har ju fan inte sovit där på en månad.. så varför skulle jag görat nu?:P

Imorrn kommer Oskar och Eira hit och hälsar på:)
Jag hade velat grillat..
Men vi hade tydlign ingen grill:(
Får väl hitta på nått annat:)

aja.. nu ska jag lägga upp lite bilder..
Sen ska jag gå ned te garaget med lite kaffe te Mattias:)<3



Och lite fina naturbilder:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: