editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Fest + Estettid

Kategori: Allmänt

Rolig lektion idag på Teatern.. - Teatersmink.

Trollade bort ena ögonbrynet på Emelie.

Alex och johanna blev grundsminkade som kvinna och man,

Xenia som instruerade oss:)
- nej ta inte kort på mig. Jag ser ut som robert Wells idag:O
Tog en extremt bra bild på Fanny om jag får sägat själv:)
Är för tillfället förälskad i denna bild:) <3

Sådär blev min sminkning:P




festen igår var toppen:)
Johanna däckade tidigt men var på benen igen lika snabbt och söp vidare:)
Alex tog 2 jäger sen pallade hon inte mer...
HAHA!!
Imorse mådde vi faktiskt bra:D



Nu ligger min älskade och sover..
ska snart väcka honom.
Ska börja med maten..
Vet inte vad jag ska göra..
Har ingen bra idé alls..
men han och jag skulle ju umgås idag..
så får väcka honom:D

Fått nå fel på min vänstra hand..
Vet inte vad det är..
Men ibland bara domnar den bort.
och det typ "strålar" i den.. och brusar..
Svårt att förklara..
Men det är så jävla obehagligt...
Uch!
Undra vad det kan vara :(

aja.. Andra avenyn ikväll iaf:D
Uj,uj,uj vad bra:D
Herrå! <3

Kommentarer

  • eeeeeeeeeeemaaaa säger:

    jag ville väl vara med jag med jueeeee :(

    2009-04-21 | 20:21:00
  • Lotta säger:

    verkar vara tennisarmbåge, musarm. Du får inte sitta vid datorn så mycket.....:)

    2009-04-21 | 20:33:35

Kommentera inlägget här: