editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA! <3

Kategori: Allmänt

Igår var verkligen en underbar kväll!
Jag och älsklingen gick på bio.
Vi var helt ensamma i hela biosalen:O
I SKUGGAN AV VÄRMEN!
Fyyyy faaaan vilken bra film!
Grät typ hela tiden!
MATTIAS fick trösta mig och höll om mig för att få slut på mitt bölande!
Efteråt Bjöd Mattias mig på resturang:D
Kinamat!
Underbart mysig kväll!
Tack Hjärtat mitt<3


Är bara tvungen att lägga ut denna så ni får se vad fin min påsklilja har blitt:)

Och för övrigt slog jag rekord i besökare igår med:) Man blir såååå Glad:D <3 Kärlek på er!

Måste bara berätta!
Att när jag var på Öland för typ 5 år sen!
då var vi i Borgholm och då var det en liten Grupp som öppträdde som Kallade sig för Popcorn!
Och igår tog jag fram den skivan!
Och vet ni vad jag ser!
Det är ju för fan Alice!
Asså Alice Svensson i Idol som är en av tjejerna i gruppen..!
Fett coolt!
Och ointressant.. :S men men:)

Pratade nyss en snabbis med Lollo på msn! Hon höll på och packade.. för hon skulle åka bort.. Men hon skulle komma hem på Söndag.. (tänkte väl att hon inte kunde åka ända te Kina, och sen komma hem på Söndag).


Tog Massa fina bilder igår medan Mattias bytte däck på bilen. Här är några!

Så där ja! det får avsluta denna blogg.. För nu ska jag och Purre te Factory outlet och kolla på Aschberg och Gert Fylking:D Det ska bli Nice;D Svårt bara att veta när de kommer.. Det står att de kommer på eftermiddagen.. Men Jag menar vissa äter ju middak 12 och andra kl 4 : O
Men detta får jag inte missa! Jag ska leka Papparazi;) YEEES! 
Bilder kommer sen.. nu ska jag gö mig iordning;)
 

Kommentarer

  • Louii säger:

    haha ja Kinna var det ja ;)

    2009-04-10 | 16:04:43

Kommentera inlägget här: