editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

BILDS!

Kategori: Allmänt

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:D


GABBSAN ÄR SÖT:D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Efter vårkonserten i fredags så sov jag hemma i fellingsbro:)

Mamma.. <3

Kalle Balle:) Lillebror<3

NEVER DIRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY


GE MIG DEN VÄSKAN! .................. SAMUEL ÄR HET:p

Jag, Emelie, Gabbi & Fanny åt på Saigon:)

Fanny försökte äta med pinnar:P
till slut gav hon upp....
- ASSÅ JAG FÖRSTÅR INTE HUR DOM DÄR SCING SCHONGARNA KAN ÄTA MED DOM DÄR:O !
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!




För övrigt så har jag och Mattias fått Lottas alla fiskar nu:)
Jättefint blev vårat akvarium nu:)
Och sen har vi ett litet akvarium nu också med en krabba i:)
Uch..,., jag är så rädd att den ska rymma.. Det har den gjort förut ju:(

Hiihhi:D
Nu måste jag verkligen göra mig iordning och äta frulle och väcka mattias som sover som en stock:P
För om mindre än en timma ska jag vara hos Lotta på ljusparty:D:D:D:D:D:D:DDD::D:D:D
WIIIIE <3

Puss puss<3

Kommentarer

  • JOHANNA JOHANNA JOHANNA JOHANNA JOHANNA APPELQUIST !! säger:

    2009-04-19 | 11:25:09
  • JOHANNNNNNNNA säger:

    glömde skriva kommentaren den här gången utan skrev bara mitt namn hahahah asså jag kan inte gör 2 saker samtidigt :(

    hahah fina bilder ;)

    väskan kanske du kommer få i juni när du fyller vem vet ;9

    2009-04-19 | 11:26:25

Kommentera inlägget här: