editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

<--Ystad/Haparanda-->

Kategori: Allmänt


Japp:) Det var den dagen;D Träffade Purre vid Factory outlet kl 14.00.
Då visade det sig att de skulle komma Runt 17.00..
Så vi åkte hem till mig:)
Han hade tydligen aldrig varit hemma hos oss:O
Fy skäms på Mattias!
Aja, vi drack kaffe, kollade på *Hem till Midgård, spelade Yatzy(Som jag vann i) & sen spelade vi luffarschack. (som han vann i).
Sen kom Mattias hem halv 5.. då gick vi te factory.
Väntade. och väntade.
Sen kom Purres syrra Anna-Karin:)
Då gick vi ocg köpte glass..
Och 18.30 (Det kallar jag inte RUNT 17.00)
Så klev Gert och Aschberg ut ur en BIL!! :O
de handlar väl om att de ska vandra i Sverige.. eller har jag missuppfattat allt?:O
Aja..

Detta fick jag höra:P :
"Jobbar du för Kuriren eller?" "Är hon proffs fotograf"
KLART JAG ÄR!
Här kommer otroligt bra bilder på Aschber (Som var lika sur i verkligenheten som på tv)
Och den glade Gert Fylking :D



Bye, bye.. Nu ska jag börja med Maten..
Mattias är nere och mekar bil:P
Jag ska göra Rotfrukter i ugnen med Laxfilé:)
Mumms!

Imorrn och på Torsdag ska jag jobba!!
Uch och fy och tvi och blä!
Men tjänar bra med pengar!

Peace out*

Kommentarer

  • alexander säger:

    hahaha matte ser ju fan ut som en dvärg:D

    2009-04-07 | 19:47:57
  • svärmor säger:

    Fylking är min IDOL, mejla över bilderna på honom annars blir det inget påskägg : )

    2009-04-07 | 21:07:42

Kommentera inlägget här: